Вступ. Основні відомості про трактори.
Мета заняття:
дидактична: засвоїти знання із завдань та технічного переоснащення сільського господарства; розглянути поняття про
трактор та його роль у сільському господарстві країни; познайомити із історією тракторобудування у нашій країні;
виховна: проявити у учнів інтерес та любов до обраної професії; повагу до людей, що внесли свій вклад у розвиток науково-
технічного прогресу.
Класифікація тракторів.
Мета заняття:
дидактична: вивчити класифікацію тракторів;
виховна: викликати у учнів інтерес до різноманітної техніки.
Основні частини тракторів та їх технічні характеристики.
Мета заняття:
дидактична: розглянути з учнями основі складові частини тракторів, а також їх технічні характеристики;
виховна: викликати у учнів зацікавленість до будови тракторів.
Тягові класи тракторів. Техніка безпеки при вивченні та обслуговуванні тракторів.
Мета заняття:
дидактична: вивчити тягові класи тракторів та зрозуміти наслідки недбалого поводження із технікою;
виховна: виховати учнів відповідальне ставлення до роботи із технікою.
Поняття про двигуни внутрішнього згоряння.
Мета заняття:
дидактична: засвоєння знань з загальних понять про двигуни внутрішнього згоряння;
виховна: виховати в учнів повагу та любов до обраної професії.
Чотиритактні та двотактні двигуни внутрішнього згоряння.
Мета заняття:
дидактична: систематизувати знання учнів про чотиритактні та двотактні двигуни внутрішнього згоряння. Ознайомити їх з
основними перевагами та недоліками двотактного двигуна у порівнянні із чотиритактним, продовжити розвиток технічного кругозору, пізнавальних інтересів учнів
шляхом внесення в зміст знань елементів новизни;
виховна: виховувати допитливість, самостійність в процесі здобуття міцних
знань з професії, бережного відношення до тракторів.
Багатоциліндрові двигуни.
Мета заняття:
дидактична: розширити знання учнів про багатоциліндрові двигуни; ознайомити і розвивати в учнів вміння застосовувати
здобуті знання у практичній діяльності;
виховна: виховувати допитливість, самостійність в процесі здобуття міцних
знань з професії, бережного відношення до тракторів.
Основні механізми та системи двигуна.
Мета заняття:
дидактична: формувати в учнів знання основних механізмів кривошипно-шатунного механізму двигуна трактора та про
перспективи розвитку двигунів внутрішнього згоряння; розвивати творче мислення шляхом аналізу, узагальнювати, систематизувати, уміння спілкуватись технічною мовою;
виховна: виховувати в учнів прагнення до глибокого засвоєння знань, предметно-практична сфера.
Призначення та загальна будова кривошипно-шатунного механізму.
Мета заняття:
освітянська: розглянути загальну будову кривошипно-шатунного механізму. Навчати учнів мислити в нестандартній ситуації;
розвиваюча: зумовлювати розвиток самостійного мислення, уміння аналізувати, виділяти головне при роботі з довідковою літературою. Розвивати пізнавальний
інтерес до предмету, оперативну пам'ять, розширити їх технічний кругозір;
виховна: виховувати в учнів відповідальне і бережливе відношення до техніки, уміння оперативно знаходити правильні рішення у
виникненні проблемних ситуацій під час експлуатації трактора.
Нерухомі деталі кривошипно-шатунного механізму.
Мета заняття:
навчальна: формувати в учнів знання про призначення, будову та кріплення нерухомих деталей кривошипно-шатунного механізму
тракторів;
розвиваюча: розвивати творче мислення шляхом аналізу, виділяти головне,
порівнювати, доказувати, узагальнювати і систематизувати, ставити завданні і
вирішувати їх;
виховна: інтелектуальна, предметно-практична сфера.
Рухомі деталі кривошипно-шатунного механізму.
Мета заняття:
освітянська: вивчити призначення, будову та умови роботи рухомих деталей кривошипно-шатунного механізму;
розвиваюча: розвивати в учнів технічний кругозір та пізнавальний інтерес шляхом внесення в зміст знань елементів
новизни;
виховна: виховувати допитливість, самостійність в процесі здобуття міцних знань з професії, дбайливе ставлення
до техніки.
|1|2|